SKRIVET: 2011-09-03, kl 17:49:09 | PUBLICERAT I:

you really are the best thing i ever had



När man inte kan klara sig en dag utan att den personen ständigt finns i tankarna, när man måste höra den andra personens röst regelbundet, när man inte klarar av att inte ha en person i tankarna under en timmes tid, då är man väl så gott som menade för varandra?  Jag lovar att du är den finaste personen jag träffat. Jag trivs bäst i ditt sällskap och så kommer det alltid att vara. Ingen kommer någonsin att kunna ersätta din plats. Men skulle du, av någon anledning lämna mig skulle du alltid få bevara din plats i mitt hjärta. Är man så här kär i 2 års tid så är det något speciellt och mer år tillsammans hoppas jag att vi får. Det är ta mig fan inte många som skulle klara av det i våran ålder utan att känslorna skulle falla. Jag kommer alltid att räcka ut min hand till dig oavsätt vad det handlar om. Du kommer alltid att vara nummer ett för mig och som sagt, du är den absolut mest finaste människan som finns.. ville bara att du skulle veta det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: