SKRIVET: 2011-10-21, kl 14:12:25 | PUBLICERAT I: Bilder

f fredag fest

Idag är det Fredag och fest blir det (?) :)
Är inte så taggad iofs men det kommer nog bli att en nice kväll, ja det är iallafall vad magkänslan säger mig... Jag kom årecis hem från skolan, håller på att kirra tomatsoppa som jag fan alltid äter, Keldas tomatsoppa, skitgod! Efter att jag har käkat ska jag ta mig en riktigt lång dusch, fixa naglarna osv, det är ju faktiskt Fredag !
Ikväll ska jag vara hemma och äta middag och så sen ska vi förmodligen (förhoppningsvis) hem till Emelie och kröka och förbli där resten av kvällen om vi inte hittar något annat skoj ;)
Såhär ser jag ut nu, tänkte jag skriva så såg man inget.. men men det var väl trevligt med en bild i varje fall ;) Min magkänsla säger rätt mycket, just nu är det dags att bajsa, så jag skriver sen puss&kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: