SKRIVET: 2011-10-25, kl 10:03:41 | PUBLICERAT I: Bilder

och så började man 11.30?

Åkte från Rasmus klockan 8 för att man skulle kunna dra hem och plugga innan provet, sket i mentorstiden gjorde man också, så får jag reda på nu att jag börjar halv 12 med mitt prov, fan va  skönt ;) fast hade ju kunnat sova mer... men men ! :( Då har jag ju tid att berätta lite om helgen!
I Fredags så chillade jag hemma bara till typ 7, då drog jag hem till Emelie och åt lite middag med brudsen sen så kom det dit folk och vi satt och förade lite och hade trevligt ;) Senare mot kvällen kom massa från skolan och grejer så det blev riktigt roligt tillslut faktiskt ! Vid 3 tiden så kom älsklingen till Emelie och vi drog hem till mig och sov.
Syns gör jag ju direkt inte men men det är ju iallafall jag  ! Och min finaste Jennifer.
På Lördagen så var jag och Emelie hemma hos mig och kollade på typ 5 filmer (?) Det var mys. Låg i soffan med chips,choklad och cola :)
I Söndags så följde jag med Rasmus och hans pappa till Huddinge där de har sin segelbåt som skulle fixas lite inför vintern, så där var i i 5 timmar sen drog vi till donken och käkade sen hem till mig och tog det lugnt!
Hade huvudvärk som fan igår också, så stannade hemma från skolan.. :( icke bra med tanke på utvecklingssamtal imorgon men men that´s life. Rasmus stannade också hemma med mig, hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: