SKRIVET: 2011-10-08, kl 16:47:17 | PUBLICERAT I: Bilder

long time no see

Hallå där ;) Jag har inte bloggat på länge och varför det vet jag faktiskt inte.
Har ju iofs inte gjort något särskillt iallafall. Varit i skolan, varit med Rasmus en del och varit hemma. Men igår däremot så var vi hos mig och förade sen drog vi på fest i Rissne och där var det fan mycket folk, men en del man kände så det blev faktiskt roligt !



Jag och min älskade på bussen påväg till Rissne :)


Just nu sitter jag och chillar galet bara, men har egentligen fett bråttom ? Ska ta bussen om en timme till mina små pluttisar (ska vara barnvakt) och måste duscha och skit innan först.

Bakis är jag inte men det känns ju att man har druckit, är lite småseg i kroppen. Så att jobba idag är helt perfekt. Dem ska ut och äta så jag passar barnen, vi käkar pizza och köper lite godis och bara kollar på film inpricip. Så det ska bli galet nice!  Efteråt har jag inte bestämt någonting alls att göra, men hoppas  självklart för att få träffa min lilla raaz. Men, ha en bra kväll föffaaan  !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: