SKRIVET: 2011-10-19, kl 17:27:09 | PUBLICERAT I: Bilder

starta en blogg om mina helger?

Hejsvejs! :)
Skriver i princip bara om mina helger nu för tiden, allt annat känns så trist och ointressant.
På helgerna är den enda gången jag egentligen hittar på något så varför inte starta en blogg
där jag bara skriver om helger, skulle passa mig mer, höhö ;)
Fredags så var vi hemma hos Sofia, hon hade "fest" :) Det var mysigt faktiskt. Började med att åka till Väsby där vi köpte dricka sen så käkade vi mst hos Fia (jag valde mat, hihi) sen förade vi och sen kom det dit lite folk ;)
Här har vi en bild på Sara, Carro och Amanda


En bild på Emelie och Daniel ;)


Haha tyckte den var lite härlig, Carro, Sofia och Amanda :)

Ja det var min Fredag i några bilder ;) I Lördags var jag lite bakis. Både jag och Rasmus vaknade tidigt, vi åt frukost med hans mamma, tog en promenad, gick ut ich träffade David, gick och handlade osv. ;) Dagen kändes jättelång men den var mysig! Skönt att inte göra någonting faktiskt. Skulle upp tidigt dagen efter för att vi skulle vara barnvakt till hans småsyskon. Så vi kom dit vid elva, var barnvakt, käkade mat med hans familj sen gick vi ut och träffade Rikard sen hem till mig och myste framför tvn  !


Älskar dig min ängel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: