SKRIVET: 2011-09-25, kl 12:55:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

om min helg

Var lite smått övertaggad kanske? Tyvärr satt det i hela tiden och det slutade med en otroligt full Helena som utan tvekan skämde ut sig, men men som Emelie säger det händer alla nån gång ! ;) Glömde även min väska i Karlberg vilket faktiskt är lite ångest.. va ska jag ha för väska idag liksom ? -.- lite störigt.. Som tur var så hade jag bara nykel, hörlurar och blånbok som var ångest men bankomatkortet var som tur var i min ficka så det är ingen större fara !
Blev som jag ville, skitbakis i Lördags. Jag och Rasmus var barnvakt vilket passade perfekt. Sen gick vi ut lite på kvällen och igår så skulle hans "pappas familj" fira honom och hans lillasyster då hans farmor och farfar kom så nu har man träffat dom också ! Trevligt. Vi gick en promenad igår med sen så myste vi bara hemma och nu är han i skolan och jag ska åka om ett tag i guess !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: