SKRIVET: 2011-09-19, kl 15:02:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite kort om helgen

Har inte gjort något kul eller tråkigt så har inte haft något att blogga om :(
Men i Fredags var jag hos Sofia. Vi drack vin, åt godis och kollade film bara,mys!
Vi ville ju egentligen hitta på något men de blev för sent så de blev myskväll.
I Lördags så var jag hos Sofia ett tag och chillade sen skulle jag och mamma på match , min brors lag, men hon uppfattade tiderna så det blev inget. Vi drog och handlade och sen kom Rasmus till mig. Vi åt mat, kolla film och åt popcorn!
Igår kom min bror över på middag. Vi käkade sen så åt vi lite äppelpaj och innan vi la oss gick vi på en promenad. Haha våra kvällar ser likadana ut, men jag älskar det!  Ska va med på lektionen nu sen ska jag hem till Rasmus där jag sover, puss&kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: