SKRIVET: 2011-09-02, kl 10:49:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

ser inte så lockande ut huh?

Godmorgon! Skulle egentligen plocka svamp med klassen imorse men kände att natur och friluftsliv inte är min grej så jag sket i den första lektionen och nu sitter jag hemma med Fia. Ska åka till skolan om ca 40 min sen slutar jag klockan 2, lovely. Men vafan ska man göra då? "/
Känner att den här Fredagen kommer att skita sig, helt totalt. Ska/skulle vara med Erika och dom men det verkar som att man är den enda som riktigt vill och kan det, så tror faktiskt att det skiter sig. Så ja, vafan ska man göra då då ? Har 60 kr.... har iofs biokort men vem har pengar och vill följa med liksom ? Usch. Aja får se vad som händer. Förhoppningsvis så räddar Emelie min kväll !  pusss så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: