SKRIVET: 2011-09-21, kl 21:45:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

riktiga gamla godingar de..

God kväll gott folk :) !
Igår så jobbade jag efter skolan, som barnvakt as usual (?) Det var supermysigt och självklart nice med en slant! Efter det så skjutsade pappa mig till Rasmus där vi myste framför Tom&Jerry, haha så jävla länge sen men dom är fortfarande lika bra ;) Imorse kollade vi på Hitta Nemo innan skolan också, kan aldrig bli för mycket av dessa filmer.
Hade orientering idag, fyfarao. Det regnade rätt så mycket alltså men jag och Emelie var laddade vettu så det var skitsamma! På med luvan sen så gick det ju kanon. Tog alla kontroller, och det var inte alla som gjorde ska jag säga ;)
Just nu sitter jag och kollar på Svenska miljonärer. Har inte gjort så mycket annat idag. Rasmus kom hit efter skolan, vi duschade och sen har vi suttit lite framför datorn och tvn sen drog han till Vällingby och träffade Erik. Han kommer förmodligen tillbaka snart och gör mig sällskap under natten, hihi.
Imorgon är det Torsdag, värsta dagen i skolan... fy helvete säger jag bara. Lång och många extremt tråkiga lektioner -.- Men men det är väl bara att ta sig dit iallafall.
Längtar så till helgen. Ska nog kröka på Fredag och det ser jag  fram emot ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: