SKRIVET: 2011-09-21, kl 22:30:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

den första - om mig

Tänkte bara skriva lite kort och gott faktiskt !
Helena heter jag som de flesta som  ens läser min blogg iofs vet (?) men det gör jag iallafall, heter Helena alltså ;) Helena Maria Rogersdotter Kindgren är mitt fullständiga namn. Jag bodde ett år i Vällingby efter födsel sen flyttade jag till gamla hedliga Backlura där jag än idag befinner mig... Jag bor här med mamma och pappa medans brorsan har lyx och bor ensam i en etta som ligger i Spånga.
På fritiden är jag endast med min lilla pöjke Rasmus som jag har tillbringat ca två år tillsammans med. Och nej jag har inte tröttnat. Älskar honom bara mer och mer förvarje dag som går. Han är det bästa som har hänt mig och så äre vetni ! Vissa (dom flesta) tycker att jag spenderar alldeles för mycket tid med Rasmus men jag kan tycka att det är så det ska vara. Jag älskar honom, är jättekär och mår otroligt bra av att vara i hans omgivning, då är det väl självklart att jag ska vara med människan dygnet runt ellerhur ? Det mår jag iallafall bäst av !
I övrigt så gör jag ingenting förutom att gå i skolan och vara med Rasmus. Jag går i Jakobsberg på ett gymnasium som heter HTSgymnasiet och där går jag inriktning redagogik. En väldigt enkel och ganska skön linje faktiskt, men dock inte en sån bra utbildning huh ? haha ! Men jag överlever tror jag, annars äre bara att plugga vidare ellerhur?
Jag är annars med mina finaste vänner såklart ! Oftast med min käre granne Emelie eller mina älskade flicks Jennifer och Sofia. De är de bästa och de som jag umgås med på helger och även i skolan !!
Som person är jag oftast väldigt glad och positiv. Tror jag (?) Det är så det känns ialalfall. Någon sport går jag inte i och något husdjur, det har jag inte heller ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: