SKRIVET: 2011-09-22, kl 21:41:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

den fjärde - min dag

Då ska ni få höra om min otroligt intressanta dag...

Här har jag tillbringat min dag
Den började med att jag såklart missade bussen -.- men sen har man ju en ängel till pappa så han skjutsade mig till skolan ! Hade ångest för den otroligt tråkiga dagen, men på Engelskan fick jag sitta ensam i ett klassrum och kolla film (chill) och sen fick jag ett sms om att Psykologin var inställd. Så då hade jag bara Samhällskunskap sen vare dags att dra hem! ;) Sofia fick jag med min hem också. Vi kollade lite tv och jag somnade i soffan... sen gick vi faktiskt en promenad på två timmar ! De ni ! Sen har vi bara käkat middag och åkt till Astrakangatan och köpte cigg, nu sitter vi och kollar på parlamentet med pappa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: