SKRIVET: 2011-09-21, kl 22:43:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

den andra - om min familj

Min familj är kort och gott helt annorlunda. Alla är störda på sitt sätt men det är väl det som är charmigt kanske (?) Fan vet jag ! :) Min mor heter Marie och är jättegammal. Min pappa heter Roger och är ännu äldre. Mamma jobbar på Fortifikationsverket på en militäranläggning (ekonom) och pappa jobbar på något Shenkerliknande jobb och kör lastbil . Sen har jag ju även en bror som är 22 och tar hand om barn, dels utvecklingsstörda barn men även "vanliga" på en fritidsgård.
Mamma står jag nära tycker jag. Jag kan faktiskt prata med henne om precis allt om det skulle vara så. Hon har fått reda på både det ena och det andra. Pappa kan jag definitivt snacka med om allt också men det gör jag inte alltid. Och min kära bror har fullt upp med brudar känns det som (?) Han träffar jag inte så mycket längre vilket är väldigt tråkigt men det ska bli änrding på den fronten !
Sen har jag ju även pojkvännen min som är som en medlem i familjen.. Men han har jag inget att säga om, haha !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: