SKRIVET: 2011-08-30, kl 19:09:40 | PUBLICERAT I: Bilder

härligt att börja skolan igen !

Shuu, som jag skrev tidigare så började jag ju 13.10 idag med en lektion -.- och imorgon så börjar jag 14.25 och har webbdesign *(skitonödigt ämne) sen slutar jag klockan 16.00, jag menar, vafan ska man ens gå till skolan för? Helt jävla värdelöst.. men men! Kan va skönt att inte bara ligga hemma hela dagen iofs också men endå..
Första jobbdagen avklarad ! Jag fick följa med Anna (mamman) till dagiset och hämta barnen sen åt vi mat och lekte lite, 200 kr fick man direkt i fickan sen. Inte så tokigt? ;) Det gick iallafall superbra och nästa Tisdag ska jag hämta och ta hand om dom själv, de blir nääiz.


Just nu sitter jag och beställer denna underbara sak. Hoppas att den är lika fin som på bild, hehe. Jag har en jacka som jag inte alls använder så det börjar fan bli dags att köpa vinterkläder ! Denna ska bli men och sen ett flertal halsdukar, mmh me likie ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: